Nu är allt räddat

När jag var på stan idag skyndade jag mig in på Alina och köpte mig en extern hårdisc. Tänkte att det var bäst att göra det nu när den andra datorn plötsligt fått liv. När jag bara varit hemma ett litet tag så dog datorn igen. Försökte starta den och det gick. Så dog den efter en stund. Startade den igen och kopplade in hårdiscen och skyndade mig att föra över alla filer. Sen dog den igen. Fick inte igång den men jag han föra över allt viktigt. Fan va skönt alltså. Jag är super nöjd med hårdiscen. Den rymer 1000 gb så jag klarar mig bra länge. Drygt 800 spänn kostade den.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0