Var till tatueraren

Följde med min jobbarpolare E till tatueraren på Frösön. Han var nyfiken på att tatuera sig så jag skulle visa vägen dit. Jag har varit där några gånger förut men inte för att tatuera mig. Tror inte det är något för mig. Vi satte oss i den mysiga soffan och kollade igenom tidningarna där. Vilka häftiga motiv det finns. Blev lite sugen trots allt. E frågade mig om lite råd och jag sa vad jag tyckte. Det slutade med att han skulle ringa och boka en tid. Vilken väntetid de har. Det är jäkligt populär det där.



Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Tina wedin

Men får jag säga vad jag tycker så är dom inte bättre än andra tattuerare i stan som tex Pecka och Daffy men grymt mycket dyrare. Har varit hos dom på Frösön två ggr och dom är väldigt trevliga och väldigt duktiga men tar säkert 2 ggr så mycket som Pecka och Daffy gör för samma tattuering..men alla är i mina ögon lika duktiga.



ett exempel jag kan ge är mina kinatecken på handlederna, Daffy tog 300 kr och Moa på Frösön 700 kr, dom är lika stora...



/Tina

2010-05-18 @ 19:31:57
URL: http://www.tinawedin.se
Postat av: Kirsi

Go Stefan,klart du oxå skall ha en tatuering nånstans,snyggt med lite kroppskonst...på tal om konst så är min äldsta dotter konstnärligt lagd(vet ej vem hon brås på) och har gjort en del mallar till tatueringar bl.a till sin pappa och den blev otroligt snygg och han är dessutom absolut ensam om den tatueringen...kram

2010-05-18 @ 20:45:45

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0