Vilken ära att bli tillfrågad av Djurens Rätt

När jag inne i stan idag ringer mobilen. Tittade på displayen men kände inte igen numret. Svarade ochi andra änden var det en kille som sitter med i förbundet Djurens rätts valberedning. Lite brydd blev jag. För vad ville de mig? Jo han undrade om jag kunde vara sekreterare vid riksstämman nu i maj. Jag som skreterare på en stor rikstämma? Ett viktigt och krävande uppdrag. Visserligen har jag varit sekreterare i en liten lokal förening men det går inte att mäta sig med att vara sekreterare på en riksstämma. Så jag sa snällt nej tack. Då undrade han om jag kunde vara ordförande istället. En ännu större uppgift. Kände att jag nog inte skulle ro det hamn så jag sa snällt nej tack till det också. Jag känner mig verkligen hedrad att jag blev tillfrågad.



Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Patrik

förstår att du kände dig hedrad, men shit vilket enormt ansvar och vilken press att ha hand om det! :S

2010-05-05 @ 12:44:04
URL: http://jagputte.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0