Har konverterat

Skulle testa att filma mig själv med kameran och sen lägga upp det på nätet. Tog fram den och filmade en stund. Men sen när jag skulle ta upp den i Windows Movie Maker så gick det åt skogen. Den stödde inte filmformatet. Jag fick ägna dagen åt att leta efter nåt bra program så jag kunde konvertera till rätt format. Så nu är det gjort och det funkade att ladda upp den där jag ville ha den. Äntligen. Blev så less när det gick ont. Nä ni får inte se filmen. Ska filma mer sen och lägga upp här.




Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: emman.

svar:

jaså, vilka då? :)

2010-11-13 @ 15:51:23
URL: http://emmma.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0