Vilken kul födelsedagsparty

Jag hade underbart kul på J födelsedagsparty. När vi kom dit var det proppat av folk. Trodde inte det skulle vara så mycket. De flesta pratade "rysska" men det var inga problem eftersom många av dem också kunde svenska eller engelska. Så jag fick användning för min engelska. Det bjöds på underbart god rödbetssallad. Måste fråga efter receptet. Den godaste jag ätit. Efter mat och dricka drog vi iväg till Plaza och rockade loss.








Foton: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Jonnie

haha ja hoppas kan man ju :)

2010-11-22 @ 03:37:19
URL: http://www.alwaysfabulous.se
Postat av: takai

svar:

jag drog inte in till stan, eller diskade. jag ändrade mina planer och prioriterade. jag hade dock kunnat hinna om jag hade velat - men jag var för trött :/

2010-11-22 @ 13:11:33
URL: http://takai.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0