Roligt studiebesök

Idag traskade vi jobbarpolare iväg mot Frälsningsarmèn. Inte för att vi skulle bli några frälsisar eller få lite guds ord utan det var för att vi skulle på ett studiebesök där. Några som jobbar där känner vi genom att vi träffat dem på ett möte på Arbetsförmedlingen så idag skulle vi kolla in där de jobbar. Jag kände mig glad att se dem och att få höra de berätta om deras verksamhet. Om secoundhanden och soppserveringen. Ett superlyckat studiebesök. Vi käkade lunch där för bara 35 spänn. Det kan jag rekomendera åt er bloggläsare.



Läs även andra bloggares åsikter om

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0