Synd att "Tracks" går i graven

Kaj Kindvall har lett P3:s "Tracks" i 26 år. Snart tystnar programmet och går i graven. Jag kommer ihåg när jag var liten och jag satt framför radion. Det var mitt favvoprogram där jag hörde det senaste på skivfronten. Blandningen var perfekt och jag har många kassettband där jag har spelat in de låtar som jag gillade då. "Tracks" har betytt väldigt mycket för mitt musikintresse. Jag kommer att sakna det otroligt mycket. Sista sändningen går av stapeln i januari sen blir det tyst.


Aftonbladet.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Jilina.se

Väldigt trist att det går i graven. Dock har jag inte lyssnat på detta på flera år. Då jag var 15-19 år lyssnade jag så gott som varje helg. Det var som en liten tradition jag hade haha. Musiken var bättre då tycker jag. Jag blir 27 om några månader.

2010-09-25 @ 08:25:12
URL: http://jilina.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0