Nu är det klart hos tanddoktorn

Äntligen är det klart hos tanddoktorn. Idag var det sista gången på min renovering av tänderna. Har varit där så många gånger för att få kronor i nästan hela käften. Nedre framtänderna är de enda som är mina originaltänder resten är bara kronor. Men så fint det hela blev. Är så himla nöjd. Fick med mig en spruta med blekmedel och en blekskena. Så ikväll ska jag bleka de nedre. Är verkligen spänd på resultatet.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentarer från Facebook:



Marie Bergström: Nu kan du flina och småle och brista ut i ett gapskratt ! Grattis, det var du värd! :-)

för 15 timmar sedan.



Stefan Falkelind: Tack. Ja nu ska jag flina som bara den.

2011-02-15 @ 12:26:54

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0