Underbara Cazzi Opeia

Det blev en riktig helkväll. Först fest hos mig och sen en annan fest. Sen fick jag skynda mig iväg till New York eftersom jag var med på deras gästlista. Den första jag stötte på där var sångerskan Cazzi Opeia som satt i baren. Surrade lite med henne och tog lite bilder. Då frågade hon om jag skulle fota uppträdandet. Ja svarade jag. Hon frågade då om hon fick använda bilderna och visst får hon det. Inga problem. Vilken lättsam och underbar person hon var. Sen blev det dax för uppyträdandet. Grymt bra hon var, Jag njöt för fulla drag mellan fotograferandet. Ni får se mer bilder här imorgon.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Stevie

Ser fram emot imorgon.

Men vem är hon?

Tänker på en mix af Lady Gaga och

Wendy O. Williams

2011-02-13 @ 21:10:24
URL: http://metrobloggen.se/esthonianangel
Postat av: Skruttmärtha

Då måste jag kika in senare idag och kolla bilderna.

Men först ska jag ut i kylan är -20

Ha en bra dag

2011-02-14 @ 07:45:07
URL: http://metrobloggen.se/voila
Postat av: Stefan Falkelind

Stevie: Hon har varit med i Idol.

2011-02-14 @ 11:40:08

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0