En skitsak

Nu när det är regn och tö ute så syns hundskiten tydligare. Har man hund så ska man ta upp skiten efter hunden. Självklart att det kan hända alla att man helt enkelt glömt påsarna hemma nångång men det är förjäkligt när hundägare systematiskt rent ut sagt skiter i att ta upp efter sin hund. Såg att nån satt upp en sån här skylt här där jag bor. Skulle varit bättre om den satt på en pinne så att den inte blåser iväg. Verkligen ovanligt ställe att placera den på tycker jag.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Afrodite

Håller med dig! Det är verkligen ena riktiga SKITstövlar de där hundägarna som inte håller rent efter sin dog!!!

Kram

2011-01-24 @ 19:21:37
URL: http://afrodite.blogg.se/
Postat av: Kevin

jag skäms otroligt mycket när jag har glömt påsarna hemma!

2011-01-26 @ 16:53:45

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0