Fick besök av Jämtlandsnytt

Ikväll fick jag storfrämmande. Nä det var inte Lady Gaga som tittade förbi utan Jämtlandsnytts Maria Harning och fotografen Jack Jonasson. De skulle göra ett inslag om att DO inte tänker utreda min anmälan av Socialstyrelsen för diskriminering av homomän som vill lämna blod. Jag hann inte mer än hem förrän de ringde så det fanns inte så mycket tid att varva ned efter jobbet. När de väl hade kommit in i lägenheten så skulle intervjuplatsen väljas. Valet föll vid köksbordet. Tur att det inte blev framför diskbänken. Ni förstår säkert varför. Kameran och den starka lampan riggades upp. Sen var det bara att börja snacka. Resultatet ser ni imorgon.


Jämtlandsnytts Maria Harning och Jack Jonasson. Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0