Värdelösa Yvonne & Ouick Picks

Var på nattklubben New York igår efter middagen på Asian Wok. Blev så nyfiken att gå in där eftersom jag aldrig satt min fot där tidigare. Blev verkligen impad över hur underbart grymt snyggt det var och den underbara musiken de körde. Helt i min smak. Hade så jäkla kul där så jag stannade där hela kvällen. Besvikelsen var dansbandet som lirade där. Yvonne & Quick Picks. Inte för att det var just ett dansband utan för att sångerskan var totalt värdelös. Likgiltig, stel, ointresserad av sin publik, skitlåtar, för lugna låtar. Hon gjorde inte ett dugg för att få igång publiken. Det var det sämsta dansband jag någonsin sett. En total flopp.




Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0