Vilken härligt lyckad invigning

Jag känner mig så underbart nöjd. Invigning av Mötesplats Cafè Torvalla, där jag jobbar, blev så otroligt lyckad. Mycket folk och allt flöt på i den positiva stressen. Jag hade fullt upp med att prata med media,landshövdingen en riksdagsledamot och folk som besökte oss. Har träningsvärk i benen nu.


Landshövding Jämtlands Län Britt Bohlin inviger Mötesplats Cafè Torvalla. Foto: Håkan Blomgren


Bild 1 & 2: Martin Kjellerstedt. Bild 3: Riksdagskvinnan Marie Nordèn,Britt Bohlin
Foton: Stefan Falkelind


Bild 1 & 2: Foto Stefan Falkelind. Bild 3: Foto: Håkan Blomgren

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommentarer från Facebook:



Chatarina Nilsson: Vad kul såg om de i ÖP !

för 3 timmar sedan.

2011-03-08 @ 18:46:36

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0