Måste hämta kameran snart

Saknar verkligen min kamera nu när jag sitter här framför datan. Inte just för att jag sitter där jag sitter utan för att jag känner ett stort behov av att fota lite nu. Sist jag var på Cafe Alexis så lämnade jag min kamera där. Inte bra gjort. Fy på mig. Nu har den varit där sedan i torsdags, så nu är det verkligen dax att knalla in till stan och gå förbi lokalen och hämta hem min kamera. Då kan jag ju fota lite på vägen hem. Bara det finns nån ström i batteriet. Hoppas verkligen på det. Men jag ska inte in precis nu. Måste jobba med bloggen först.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0