Städ och diskdag

Huvva klockan är redan över 15. Måste snart börja att fli undan här lite. Diska behövs också. Får ju besök nu i helgen och då vill man ju ha det fint. Men det är gruvsamt att börja. Har verkligen ingen lust med det men det har man väl aldrig. Jo med några få undantag så. Ibland kan jag faktiskt få städryck och tycka att det är riktigt roligt att städa. Det är alltid roligare att städa borta än hemma. Det är väl för att man gör det åt någon annan och inte åt sig själv. Fast om jag tar lite idag och lite imorgon så blir det inte så betungande. Lite motion får man ju också på köpet. Fast först ska jag äta och glo på TV lite.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0