Vissa ger sig inte

Det är nästan lite komiskt att vissa inte ger sig. Det är en kille här i stan som envisas med att försöka ge mig dåligt ryckte. Nu har han även använt sig av min blogg för att komma åt mig. Se hans kommentar till mitt blogginlägg "Läckert färgglada". Han är så himla feg att han inte törs stå med sitt namn utan gömmer sig bakom anonymiteten. Men jag har redan listat ut att det är han. Det kan man räkna ut med lillfingret. Han tycker det är ett skämt att jag bloggar om killmode eftersom han tycker att jag saknar stil och klass. Det han inte har fattat är att jag bloggar om killmode på mitt sätt och har läsare som uppskattar det. Han är bara avundsjuk på mig för allt möjligt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Månsson

Han kanske är avundsjuk att han inte kan något om mode.. ;)

Postat av: Anita Hurtigh

Han kanske är avundsjuk för att du är du och törs stå för den du är?

2009-04-15 @ 19:10:14
Postat av: Anonym

sv: allt möjligt, mest rnb och sånt :)

ja visst, lägger till dig direkt då :D

2009-04-15 @ 22:45:38
URL: http://bikisen.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Anita Hurtigh: Ja precis så är det.

2009-04-15 @ 23:23:26
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0