Hemma med två spännande CD


Foto: Stefan Falkelind

Knatade iväg idag för att hjälpa min polare Peter Lucas Erikson. Han behövde lite småhjälp med sin hemsida som jag tidigare gjort åt honom. Men det var flera år sedan. Så otroligt roligt att träffa han igen. Var ett långt tag sedan nu. Satte mig ned och grejsade och trixade för att få till det som han ville. Det lyckades perfekt och vi båda var nöjda. Sen är han så himla snäll och bjöd mig på middag. En smarrig pizza blev det. Sen hem till han igen för att fixa det sista. Fick med mig hem två av hans CD som han gjort tillsammans med musikern Björn Gidlund. Han läser ur sin bok "Sista rester av det vilda" och Björn Gidlund spelar gitarr. På sång och trumpiano hör man Gus Loxbo. En mycket spännande kombination som jag verkligen rekomenderar er att at del av. Jag känner mig verkligen hedrad över att han valde att använda en bild som jag tagit på honom. Den finns på baksidan av konvolutet. Så nu har jag dessa i min ägo. Ska vårda dem ömt. Kommer att lägga ut ett spår här på bloggen sen.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Walentin

sv: bara kameran kosta 1470 kr :) men jag köpte till minneskort, fodral och usb-minne... så det blev 1850kr med frakt :)

2009-10-04 @ 16:41:07
URL: http://walentin.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0