Telefonförsäljarna fattar trögt

Blir så jäkla less på dessa telefonförsäljare. Ja jag menar inte de som säljer telefon utan de som ringer och ska försöka pracka på mig allt från några trosor till att förvalta mina pengar. Alldeles nyss så ringde en brud från Monetar Pensionsförvaltning. Jag sa bestämt nej att jag inget ville ha men hon gav sig inte. Jag sa att jag inte var intresserad av deras tjänst men hon fattade trögt. Hon fortasatte att babbla så jag la helt sonika på luren i örat på henne. Fattar de inget. Säger jag nej så menar jag nej. Lär er att fatta det. Ja jag vet att jag kan anmäla mig till NIX men det vill jag inte göra.



Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Jilina

skaffa nix :). Det är såå skönt att slippa få en massa samtal varje vecka från telefonförsäljare.



Det är gratis att skaffa nix - http://www.nix.nu/privatperson.aspx



Men ja jag håller med dig. dom brukar fatta trögt. Jag brukar lägga på luren ( jag hr nix men dom kan ringa ändå om man tillex prenumererar på en tidning ) , fast dom ringer oftast igen. Brukar skita i o svara då.

2010-04-13 @ 17:43:51
URL: http://www.jilina.se
Postat av: Anonym

Visst blir man vansinnig på dem. En del ringer ju om och om igen. Usch och fy. Ha en skön kväll

Kramen

2010-04-13 @ 19:32:18
URL: http://blogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0