ABBA kanske återförenas

Vi är många, många som skulle bli överlyckliga om ABBA återförenades. Kanske blir det verklighet. Ex medlemmen Agnetha Fältskog kan tänka sig göra något tillsammans med de övriga ex medlemmarna i ABBA, berättar hon i en intervju.  Jag skulle bli överlycklig om vi fick se dem tillsammans på scenen igen. Deras musik älskar jag. När de var på topp avskydde jag dem. Tyckte musiken var skit men nu så är det en av mina favvogrupper. Hoppas verkligen att det blir verklighet att de kör en återförening. Håller tummarna. Vad tycker du?


aftonbladet.se

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Hur har du skapat den fina rivna kanten?

2011-01-05 @ 15:54:14
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Stefan Falkelind

Med hjälp av programmet Snagit.

2011-01-05 @ 17:24:57
Postat av: Anonym

Kommentarer från Facebook:



Chatarina Nilsson: Ja de skulle vara kul. Jag hörde att de sa de på one fm idag Jag hoppas att de blir av för de.Igår kl. 18:19.

2011-01-06 @ 21:37:11

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0