Jag håller på Sverige och Turkiet



Snart är finalen i Euorovision ett faktum. I kväll är det andra semifinalen. Första var ingen höjdare. De flesta låtarna var riktigt dåliga så man bara satt och gäspade. Men Turkiets bidrag var superbra. Fartfyllt och medryckande. Tyvärr kommer jag nog att missa semifinalen ikväll. Det är jäkligt synd men har jag tur så hinner jag se lite av den. Jag håller tummarna för att Sverige eller Turkiet vinner i finalen. Vem håller ni på?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: m

Ja.. självklart håller man ju på Sverige! :-D

2009-05-15 @ 15:50:42
URL: http://emigen.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0