Förfesterna igår var superkul


Foton: Stefan Falkelind

Kan ni tänka er. Det blev två förfester igår. Gav mig iväg till C för den första. Hade köpt ett vin som jag inte druckit förut. När jag kom till C så smakade jag på det och det var så jäkla gott. Smultronsmak. Mums. På TVn var det trav. Inget för mig inte. Men det var inte så länge tack och lov. Sen beställde vi lite käk. Det var kul att träffa både nya ansikten och gamla godingar. Efter travet så blev det lite gamla musikvideos på Youtube. Nästa förfest var i Odensala. Där hade jag aldrig varit förut så det var spännande att se hur de bodde. Snacka om att villan var härlig. Blev verkligen impad. Det var så mysigt och vackert. Ur högtalarna strömmade gamla godingar. Verkligen helt i min smak. Vi dansade och hade superkul. P hade en himla otur som stukade foten. Sen in till stan och en Plaza kväll.



I Odensala

Plaza



I Odensala

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Jonte

Låter som en riktigt rolig kväll!

Dock är ju Trav helt klart partydödande enligt mig :p

2009-11-23 @ 12:48:25
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0