Inget fel att fixa till sin kropp


aftonbladet.se

Ikväll opererar ABC Anna Book sina tuttar i TV. Överarmarna får också en justering i TV4 Plus serie "Plastikkirurgerna". Det är jäkligt starkt gjort av henne att blotta sig så i TV och hon ska ha kredit för att hon står för att hon opererar tuttarna. Självklart är det så att TV4 plus ägnar mycket tid med att visa Anna Books bröst. Det drar ju tittare men är inte så kul för henne själv. Fast hon är inte som en del andra kändisar som är med i TV och sen låtsas som om de inte fattade att programmet skulle fixera vid vissa saker om dem. Anna Book tar det. Jag tycker inte det är något fel att fixa till sin kropp bara det inte går till överdrift så personen ser ut som ett stort fejk. Vad tycker ni?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Jonte

Inget fel att fixa kroppen. Men just vad Anna gör är ju bara att få uppmärksamhet. Pinsamt!

2009-10-27 @ 16:26:16
URL: http://repeatmymusic.blogg.se/
Postat av: Danne

Hon måste ju få uppmärksamhet på ett eller annat sätt... Just den här gången tycker jag det har gått lite VÄL långt till och med för att vara Anna B ... Tragisk människa!

2009-10-28 @ 09:40:37
URL: http://danielsanden.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag tycker det är okej att fixa till sig om man har skavanker som man lider av. ( fusiskt eler psykiskt )

Det är däremot skrämmande med att så många unga känner att de måste operera sig fast de redan är perfekta, och att man "måste" se ut på ett speciellt sätt för att passa in.

Anna tycker jag gör rätt. Hon tar chansen att få hjälp genom att TV betalar.

Att hon sedan också får mer uppmärksamhet tycker jag inte är fel i det här fallet. - Hon står ju för vad hon gör, och det är inget som skadar eller i mitt tycke sätter griller i huvudet på ungdomar.

2009-10-28 @ 10:57:28
URL: http://karin.hermansro.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0