Spännande tidsfördriv

På lördagarna samlas massor av folk framför TV:n för att spela bingo. Det har hänt att jag några få gånger har spelat Bingolotto. Vann faktiskt 500 riksdaler men de fick min morsa. Däremot har jag varit ute på nätet och spelat. Blev sugen att testa hur det funkade där. Blev positivt överaskad. Det var riktigt roligt och superenkelt. Det bästa med bingo är spänningen. Spänningen att man faktiskt kan vinna stort. Jag har nyss varit inne på siten 888bingo och kikat runt. Blev riktigt positivt överaskad när jag såg att de hade flera riktigt höga jackpottar på de flesta av bingospelen. Dessutom så är det riktigt låga insatser. Från 50 öre till 5 spänn. Helt ok. Då kan man spela mer för pengarna. Det som känns lockande att börja spela är att varje måndag kan man spela gratis. Det är aldrig fel med lite gratisspel. Jag får direkt en känsla av seriösitet över siten och känner en trygghet.


Sponsrat inlägg.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,


Kommentarer
Postat av: Liv

vi spelar ibland. på uppesittar kvällen vann vivarsin ny lott, så efter nyår blev de till å spela igen. dock ingen vinst den gången

2011-01-23 @ 16:34:38
URL: http://livan86.wordpress.com
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Naw du är så snäll! :D Tack!



Grattis till din vinst, och vad snäll du var som gav bort den! :)

2011-01-23 @ 16:49:10
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0