Sista, sista dagen

Nu är det sista, sista dagen på det här årt. Har gjort mig i ordning inför nyårsfirandet. I alla fall nästan. Lite finputsning blir det innan jag ska ge mig iväg in till stan och till T på nyårsparty. Ska bli himla kul och spännande att komma dit och se hur han bor och så. Kameran kommer jag att ha med mig så ni får se lite kort därifrån sen. Undrar om man ska ta och fortsätta städningen. Tror jag tar sovrummet så jag bara har kvar badrummet och vardagsrummet. Det funkar fint när man delar upp städningen på några dagar. Så nu blir det att ta fram skurhinken och dammsugaren.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0