Skulle ha gjort precis som Idol-Bagge


Foto: Kanal 5

Idol-Bagge vägrade att gå in i radiostudion när han upptäckte att programmet även skulle direktsändas i Kanal 5. Han drabbades av en panikångest attack, rapporterar Aftonbladet idag. Till slut lyckades programledaren Magdalena Graaf övertala Bagge att medverka i The Voices program "Vakna". Sedan 10 år tillbaka lider han av svår panikångest. Jag förstår helt och hållet hans reaktion. Jag skulle ha gjort precis som han om jag led av svår panikångest. Lyckligtvis lider jag inte lika svårt som han gör och kan hantera det med hjälp av tabletter. Det är ett helvete att ha panikångest attacker. Det är jäkligt starkt att Bagge trotts allt var med i programmet.

Kommentarer
Postat av: Maja

Svar: Det är fanimej en helvetes jävla katastrof kan jag tala om !

2008-09-24 @ 23:47:54
URL: http://lolitaflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0