Träffade Basic Element igår


Peter och Jonas i Basic Element. Foto: Stefan Falkelind

I går kväll begav vi oss iväg till Plaza i Östersund. Hade med mig min kamera och kameraväskan. Jäkligt bra väska. Lagom stor och man får plats med mobilen och en massa saker. Träffade genast på folk man kände. Kände att den här kvällen skulle bli skitkul. Frågade genast vart Basic Element skulle uppträda. Var ganska övertygad att de skulle köra på stora scenen, vilket stämde bra. Strax före de skulle köra igång var det proppat med folk framför scenen. Jag trängde mig fram för att kunna fota. Efter ett tag tänkte jag flytta på mig men det var ingen ide kände jag. Har en platta med dem hemma, från 90-talet. Det har förändrats sen dess och det är bara Peter Thelenius som är kvar sen den tiden. Har alltid gillat gruppen och mina förväntningar var stora. De var grymt bra på att sjunga och jag fastnade direkt för sångerskans urläckra rosa klänning. Den är sååå jäkla snygg. Helt klart är att det blir tummen upp för showen!!

Efteråt när jag var på väg förbi baren så såg jag killarna i bandet. Gick fram till dem och frågade om jag fick ta en bild. Inga problem här inte. Det var bara att fota. Måste verkligen säga att killarna är supersnygga. Eller hur?


Foto: Stefan Falkelind




Foto: Stefan Falkelind


Foto: Stefan Falkelind

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0