Vi fattar att E-type inte rappar

När hamburgerkedjan Max körde igång sin nya reklamfilm i burken blev Mr E-type rasande. Inte för att han inte gillar burgare eller Max. De hade lagt till en rapp med påhittad text till hitlåten "This is the way" trots att E-type sagt no way. Stäm dem. Det skulle jag gjort. De borde få smisk så de lär sig att man inte ändrar på en text låt så där utan vidare. Skäms på er. De blev så skitskraja att de nu dragit tillbaka reklamfilmen. Jippi!!

Fast Mr E-type överdriver.
- Jag framstår som om jag rappar om salsasås på min största låt och förlöjligas så att folk på skolorna tycker jag är en sellout, säger han till Aftonbladet.

Inte förlöjligas han på något sätt. Rappningen handlar inte om honom utan om en simpel burgare. Sen kan man bli förbannad över att texten ändras. Det har han all rätt i att bli. Ingen vettig människa tror att det är han som rappar. Så lättlurade är vi inte. Apan liknar inte heller Mr E-type . Så vart kommer förlöjligen ifrån?

Läs här
Läs mer här

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0