Bästa kändiscitaten i veckan


posh24.se

Här kommer bästa kändiscitaten i veckan, enligt Nyheter24. Vår kära Anna Book vet inte vilken statsminister vi har. Hon svarade helt enkelt  "I don´t know". Men snälla Anna. En sån sak vet man väl ändå utan att vara inblandad i politiken. Katrin Zytomierska har blivit fotad av Bingo Rimer och sa så här efteråt "Jag har kåtat mig framför Bingos kamera". Ja blir vi förvånad? Nej knappast. Linda Rosing: "Jag är KÄR på riktigt". Jasså är hon kär på RIKTIGT. Trodde att det var det enda som fanns. Så Linda har varit låtsas kär tidigare. Men vad bra att han nu vet skillnaden.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0