Envisa flugor

Kan man bli mer irreterad än vad jag har varit idag. Eftersom det är söndag så kände jag att jag ville ha en riktig slapp dag. Vaknade med onte i ryggmusklerna på höger sida. Har haft så i flera månader och det går inte över. Undrar vad det kan vara+ Så jag kunde inte sov ut riktigt. Dessutom så var det en envis fluga i rummet som inte gjorde saken bättre. Upp ur sängen och sen la jag mig i soffan. Då dök det upp en fluga till så då blev man ännu mera irreterad. Nu hade man två envisa flygfän runt sig. Inte nog med et utan telefonen ringde och det var en kille från nåt fondförvaltningsbolag. Han ville snacka om min premiepension. Blev ännu mer irreterad. Har inte nån lust att snacka om sånnt på en söndag. Fattar de inte det. Sa till honom att jag inte hade tid så då slapp jag honom.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0