Puckot förlorade

Några timmar kvar innan jag ska iväg igen och jobba. Ytterligare en natt på restaurangen. I går kom jag hem efter 4 på morgonen efter att ha jobbat och fixat. Det ramlade in mycket fulla folk när klockan hade slagit 02. Det blev fullt upp med att mata in alla beställningarna som de skulle ha. En kille började käfta med mig när han skulle beställa. Han var enbart ute efter att provocera mig men där fick han. Jag var helt lugn och svarade han några gånger men sen så brydde jag mig inte om honom. Det var bara att behandla han som luft. Fast han var ett riktigt pucko. Det är sånt man får räkna med när man jobbar natt. Det spelar ingen roll om man jobbar på en mack eller kebabställe. Får se hur det blir i natt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Månsson

Var jobbar du?

Postat av: Stefan Falkelind

På Istanbul City på Storgatan.

2009-04-09 @ 22:10:23

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0