En åktur med ångbåten

I går så ringde en polare till mig och undrade om jag skulle träffa han och T. Bestämde träff nere i Badhusparken för vi skulle åka en sväng med båten Thome. Vädret var helt perfekt. Soligt och varmt. En perfekt temperatur för en båtfärd. Vi skyndade oss till bryggan för vi trodde vi var sena men väl framme så visade det sig att det var gott om tid kvar. Klev ombord på båten och gick upp och tog oss en egen hytt. Helt underbart perfekt. Kändes lyxigt att ha en helt egen hytt. Gick ut på däcket och kände den underbara vinden i ansiktet. Så jäkla skönt att bara stå där när det blåser från sjön. Ångrar inte en sekund att jag följde med. Jag har schyssta polare som tar med mig på lite skoj. Självklart så blev det Yran på kvällen men jag tog inte med mig kameran så ni får inte se några bilder här. Var ni på Yran igår?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0