Lady Gaga orsakade ordnad kaos


Lady Gaga. Foto: Stefan Falkelind

Vilken kväll och natt det har var i går. Nä,nä jag har inte partat något alls. Har inte ens tagit en endaste öl. Istället har jag varit runt på Yran området och njutit av mina favvo artister. Helt själv med kameran i högsta hugg. Hade skrivit ned på en lapp så jag inte skulle missa tiderna. Jag ville ju vara vid scenen i god tid så jag fick bra plats. Mycket riktigt så hittade jag jäkligt bra platser. Inte mitt i längst fram för där är det mest tryck. Lena Ph och Orup var helt jäkla suveräna. Jag njöt varaenda sekund. De passar som handsken ihop på scenen. Amy McDonald hade jag inte hört så mycket av tidigare så det var spännande att se henne. Hon har en grymt bra röst. Thåström var helt galen på scenen. Vilken energi han har den pöjken. Fast jag stod inte där hela konserten för jag måste upp till torget så jag skulle få nån bra plats tills Lady Gagas show. Hon var helt jäkla grym. Det var en show som heter duga. Älskade uppträdandet. Hon passade på att prata lite svenska också till publikens jubel. Det blev precis som jag hade trott. Ordnad kaos. Trycket längst fram blev så mycket att vakterna fick lyfta över folk på löpande band. Längst fram där jag stod var det ganska lugnt och superbra. Visst är bilderna bra? Här bjuder jag på Lena o Orup. Klicka på de så blir de större. Fler bilder i nästa inlägg. Foto: Stefan Falkelind.














  

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0