Avatar drog in 1,7 miljarder

Helt otrolig summa filmen Avatar drog in i helgen när det var premiär i USA och Europa. 1,7 miljarder. Helt otroligt. Fast James Camerons film kostade ungefär 2 miljarder att göra. En summa som jag inte kan fatta. Det är dyrt att göra film ser man. Enligt filmbolaget Twentieth Century Fox är det här den största premiärhelgen de haft någonsin i Sverige. Sista chansen idag att tävla om två biobiljetter här på min blogg. Klicka här.


Aftonbladet

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: simone

Jäklar, det var inte dåligt!

2009-12-21 @ 19:00:36
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Fredrik Olausson

jag förstår varför inte du förstår, du har ju inte alla hemma, Du kunde ju ha varit med i filmen, du behöver ju inte ens sminka dej. Du skulle nog vinna en oscar för hemskaste mask, hahahaha.



Men du överdriver ju och hittar på det mesta i din blogg, hur känns det att ha ett uppdiktat liv?? tragiskt va?? ett pris som sämst klädda person bli i dina ögon en oscar för bästa kostym. LOL.

2009-12-21 @ 20:14:52
URL: http://fredrikolausson.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0