Få två par kallingar när du köper jeans



Det är ju helt perfekt att få kallingar när man köper jeans. Oftast så brukar man ju ha det under byxorna. Klädföretaget Fashiongate.se ger dig inte bara ett par utan två par ZN boxer kallingar när du köper ett par utvalda jens från dom. Så underbart coola kallingar. Älskar mönstret. Så fort jag såg dem ville jag bara ha dem. Dessutom är det ett svenskt märke.


Jeans United Kingdom. Foto: Fashiongate.se

Visst är jeansen snygga och tuffa? Gillar dem skarpt. Skärningen är perfekt så att rumpan kommer till sin rätt. Tuff front med vecken som går i flaggstilen. Detaljen med engelska flaggan som sticker upp ur ena fickan och som syns lite på bakfickorna gör att byxorna blir ännu snyggare. 995 riksdaler och de är dina.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Daniel

Kalingarna är snyggare...=) Sånna har jag...!

2009-02-14 @ 17:13:13
Postat av: Daniel

Alltså D&G...

2009-02-14 @ 17:13:59

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0