Så typiskt för mig

Det är så himla typiskt mig att jag nästan alltid ska råka ut för att bli sjuk när det ska bli nån kulig fest. I morse när jag vaknade kände jag mig hängig och täppt i näsan. Som tur var så släppte det efter en stund fast har varit lite täppt i snoken under hela dan. Håller verkligen tummarna och tårna att jag inte blir sjuk inför helgen när det ska bli schlagerparty och allt. varför kommer det som ett brev på posten? Är det för att man stressar extra mycket+ Vad vet jag. Vad tror ni?

Sen undrar jag vilken jäkla leverantör man ska ta när man ska ha mobiltbredband? Blir inte klok på alla erbjudanden som ploppar upp överallt. Nån som har nåt tips att dela med sig av?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Månsson

Själv har jag Telenor

Tycker det är billigt och bra, om än så långsamt ibland..

Postat av: m

se till att håll dig frisk! iväg till nån hälsokostbutik och få nåt mirakelmedel!!



Kram och Krya på dig! :)

2009-02-26 @ 07:57:44
URL: http://emigen
Postat av: Sussi

Näää...bit ihop,ingen fest utan vår allas Stefan!

2009-02-27 @ 20:38:58
Postat av: m

blivit frisk??



Måste man va medlem för att få komma in i lokalen å förfesta lite?



Och vart ligger denna lokal?



2009-02-28 @ 07:23:20
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Åsa

I kväll sitter du väl bänkad framför Tv lika som vi?? :-D

2009-02-28 @ 17:25:31
URL: http://torgersson.stoll.nu

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0