Det bidde wok


Foto: Stefan Falkelind

Nu har jag äntligen käkat. Det tog sin lilla tid att komma på vad som man skulle stoppa i magen. Funderade först på att gå på affären och köpa mig nåt men jag vet att då hade det blivit nåt enkelt färdig gjort. Typ korv och potatis. Kikade in i min frys och såg att jag hade wok där. Så fram med påsen och stekpannan. I med grönsakerna och en svätt havregrädde. Lite kyddning och vipps så var det klart. Att det var gott kan jag lova er kära bloggläsare. Enkelt och gott. Vad åt ni till middag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Madde

Kul att du läste min blogg :)

Recpetet på salladen vet jag inte riktigt, men det var i alla fall rödlök, roccolasallad, rädisor, kokta kalla potatisar, gurka, röd paprika, soltorkade tomater i olja. sen något som inte var i, men som bara skulle göra det godare är avokado och kanske honungsmelon eller någon annan söt frukt som "bryter" av!

2009-01-11 @ 21:29:49
URL: http://vulnerable.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Smarrigt. Ska göra den potatissalladen. Tack för att jag fick reda på ingredienserna.

2009-01-12 @ 16:28:08
URL: http://falkelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0