En riktig bakisdag

I dag har det varit en riktig bakisdag. Fast jag har deffenitivt inte varit på latsidan. Tvärtom. Klev upp ganska sent på dan. Klockan hade hunnit bli över två. Lite mat och så ringde en tjejpolare B till mig. Vi kom in på dricka och jag blev så sugen på Cola så nästa anhallt blev affären. Sen satte jag mig framför datan och började jobba med bloggarna. Ett oändligt jobb. Det tar aldrig slut och jag kan sitta med det hur länge som hellst. Fast just idag är det lite småjobbigt eftersom man är bakis. Speciellt att glo på skärmen när man är bakis är inget nice alls.  Fast sen får man njuta av lite TV. Hur har ni kära bloggläsare haft det idag?

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0