Hutlöst pris för att få tänderna fixade

Fy fan säger jag. Över 2 000 spänn för att gå till tandläkaren. Hutlöst pris för att få tänderna fixade. Det är ju nåt man måste göra annars har man inga tänder kvar till slut. Nu var det tredje gången jag var där. Det tog ungefär en hel timme och hon lagade,slipade och borrade. Fast det kändes himla skönt att få det gjort..för denna gången. Ska dit igen snart. Suck! Jag säger bara det att det är underbart att ha en så bra tandläkare som jag har. Hon är så himla trevlig och tar det lugnt när hon fixar och donar med mina tänder. Dessutom så är jag en bra patient, säger hon. Inte ofta jag känner nåt när hon håller på. Så nu är man lite finare i käften än innan man gick det. Det är ju positivt. Så snart kommer man ha tänder som en fotomodell ha ha.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anonym

En ny gratissida. Det är ju ganska svårt att samla poäng i de gamla, eftersom i princip alla redan är medlemar där. Men inte på freestreet, här blev jag den 117:e medlemen(!?). Man växlar in poängen mot presentkort på tex Nelly och Calirots(enda sajten där du kan få presentkort på Caliroots.)



Registrera dig på FreeStreet och få 25 startpoäng av mig.



http://www.freestreet.se/?r=117

2009-01-28 @ 07:15:59
Postat av: Marita

Jag var till tandläkaren igår efter att ha pajat en tand å fått tandvärk i helgen... nu är jag 2715:- fattigare! Suck! -men håller med dig, attans så snygg man blir! hihi

2009-01-28 @ 10:51:05
Postat av: Patrik krook

hej fin blogg :)

2009-01-28 @ 11:45:21
URL: http://patrikkrook.blogspot.com
Postat av: m

tänder som en fotomodell?! Inte illa du!! SJUKT dyrt att gå till tandis.. Ska dit om ett par veckor.. Det är bara att hålla tummarna för att man klarar sig undan med en KOLL, och inte behöver borra eller göra nåt annat kostsamt! Det borde fan vara GRATIS med tandvård.. Eller åtminstone kosta lika mkt(LITE) som en besök på HC eller sjukhuset typ..



2009-01-29 @ 17:19:41
URL: http://emigen.blogg.se/
Postat av: Maddox

Jag tycker att du ska lägga upp lite bilder sen =) Kanske före och efterbilder?

Vilken tandläkare går du till? Jag funderar på att börja gå hos privat.

2009-01-31 @ 20:48:30
URL: http://madeleneutani.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Maddox: Jag ska fundera på om jag ska lägga upp förebilder men efterbilder kommer absolut upp. Jag går hos Gudmundssons på Storgatan. Går hos Veronica Borgh. Hon är superbra.

2009-02-01 @ 17:08:35

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0