Jag älskar min blogg



Jag älskar min blogg. Kan man verkligen älska en jäkla blogg? Ja visst kan man det. Det är som ett beroende fast i positiv mening. Jag får chansen att säga precis vad jag vill utan att nån kan hindra mig. Vilken underbar känsla att det är jag själv som väljer vad som ska stå i bloggen och vilka bilder som läggs upp. Det kallar jag frihet. Självklart har jag som mål att beröra, roa och inspirera. Jag tar min blogg på största allvar och allt jag skriver står jag för till 100 %. Jag skriver aldrig ut namnen på de som finns med i mina inlägg. Bara första bokstaven sen räcker det. Det är en annan sak om personen är offentlig, då får jag göra en avvägning. Sen är det underbart roligt och sporrande att veta att bloggläsare gillar min blogg och det jag skriver. Älskar att få kommentarer på inläggen. Jag är otroligt tacksam för alla mina bloggläsare.

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Kommentarer
Postat av: Marina

Haha, fan vilken häftig bild :P

2009-01-06 @ 14:12:17
URL: http://qute.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Ja den är as cool. Jag kommer nog se ut så där så mycket som jag sitter framför datan.

2009-01-06 @ 14:47:08
Postat av: Camilla på Trädgårdsliv & Design & Design

Hej & Tack för besöket på min blogg! Kul att du hitta dit! Vilken häftig bild du visar. Visst är det kul att blogga! Ibland känns det som man är en liten slav bakom datorn och jag måste ibland ge mig lite semester från datorvärlden för att komma tillbaka sen med nya och färska inlägg som inspirerar andra.



Ha det bra uppe i norr... Mvh Camilla

2009-01-06 @ 16:20:23
URL: http://tradgardsliv.info
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2009-01-06 @ 16:26:00
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Camilla: Ja det är superkul att blogga. Tyckte att bilden passade in till inlägget:)

2009-01-06 @ 17:52:28
URL: http://falkelind.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Matilda: Ska genast kolla in din blogg.

2009-01-06 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0