Jobb på cafeet ikväll

Oj klockan bara tickar på. Måste göra mig i ordning eller kanske oordning. Jag ska knata in till stan och jobba på RFSLs cafe ikväll. Som vanligt på torsdagar puh. Suck och stön. Undrar vilka som kommer dit ikväll? Det känns inte så himla kul att i princip jämt jobba där. Tycker att andra kunde ställa upp mer vi är ju ändå en förening. Det är ju inte mitt cafe. Dessutom så gör jag det helt gratis och offrar min tid. Man blir jäkligt less att behöva offra min tid på att vara där i flera timmar. Visst det är kul ibland också. När jag träffar trevliga och goa personer som kommer dit och fikar. Man hittar alltid nåt att snacka om. Lite dösnack och många intressanta diskussioner. Det verkar vara super kallt ute. Huvva att man ska traska in till stan i denna kylan

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar: Ja, jag är jättenöjd med databordet. Helt perfekt tycker jag =)

2009-01-08 @ 18:44:28
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: Toby Hagberg - Boys style in a gay's life ☆

usch är här det svinkallt också. :S



Man vill verkligen inte gå ut!:)

2009-01-08 @ 22:17:50
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: malin

Det blev ju en riktigt lyckad kväll tycker jag =)

KOmmer absolut att gå dit igen!

Ha det så bra!



2009-01-09 @ 16:47:32
Postat av: Anonym

Toby Hagberg: Här är det lika kallt idag. Tänker inte gå ytanför dörren i dag.

2009-01-09 @ 19:07:13
Postat av: Stefan Falkelind

Malin: Ja det belv det verkligen. Så himla kul att sitta och surra med er.Du är så välkommen. Sköt om dig du med.

2009-01-09 @ 19:08:39
Postat av: Maddox

vilka tider är caféet öppet?

jag har tänkt att gå dit och fika, men jag vet inte vilka tider på torsdagarna :(

2009-01-31 @ 20:37:35
URL: http://madeleneutani.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0