Min blogg har blivit nominerad



Jippi !! Såg i en kommentar här på bloggen att nån nominerat min blogg till Bästa manliga blogg inom mode/stil. Fan vad glad man blir. Det är den första nomineringen jag fått. Vinner jag så skulle man få nåt fint pris. Jag gick genast in på bloggen där tävlingen finns.  Så nu behöver jag hjälp av er kära bloggläsare så att jag vinner. Det vore helt underbart om det blev så. Så klicka på den här länken och nominera min blogg, genom att skriva en kommentar där. Appopå tävlingar. Min tävling som jag har här på bloggen har jag ändrat tävlingsreglerna på. Så tävla och vinn. Klicka på tävlingsbilden i vänster menyn.

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0