No Comments på Plaza


Foto: Stefan Falkelind

Skulle igentligen inte ut på krogen igår. Kom hem från jobbet och kände mig rätt så trött fast ändå pigg. Plötsligt ringer telefonen och i andra änden fanns B. Hon undrade om jag skulle ut. Hmmm funderade en snabbis och bestämde mig för att det skulle bli utgång. B nämnde att No Comments skulle köra på Plaza så då var det ingen tvekan vart man skulle dra. Älskar den gruppen. Knallade in till stan och mötte upp B. Hade min kamera i ena handen. För självklart måste jag fota mina favvosar. De var precis lika underbart braiga som de brukar. Mycket folk var det Plaza. Lite för mycket tycker jag. Blir ju så himla trångt och bökigt. Om ni undrar så blev det ingen efterfest och jag är glad över det. Annars hade man mått kass.







Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Michael Stoll

Verkar ha varit ett bra drag där.

2009-01-24 @ 22:27:17
URL: http://www.stoll.nu
Postat av: Stefan Falkelind

Ja det var jäkligt bra drag där i fredags. Många som man kände.

2009-01-25 @ 01:29:47

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0