Serverade min första kebab idag


Min chef Alex. Foto: Stefan Falkelind

Alex blev tvungen att springa i väg på banken i ett ärende så han visade mig lite snabbt hur man gjorde i ordning kebabtallrik och falafeltallrik. Sen visade han hur kassa apparaten fungerade. Nu för tiden är de så himla avancerade så man blir alldeles förvirrad. Försökte memorera in vad han visat. Alex han bara sticka iväg så kom det in en kund som beställde kebabtallrik. Visst blev man lite nervös när man skulle servera för första gången i hela mitt liv. Tänkte att hur skulle det här gå? Men jag fixade det galant. Det blev såklart strul när jag skulle slå in det i kassan. Allt kan ju inte gå bra. Tryckte lite fel men det ordnade till sig sen när han kom tillbaka. Puh!! säger jag bara. Hur har ni kära bloggläsare haft det idag? Är så himla nyfiken.

 Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0