Skitsnack av forskarna



Ha ha låt mig skratta. Höll på att ramla av kontors stolen när jag läser att några forskare i Durham kommit fram till att för mycket kaffe kan göra att du hallucinerar. Dricker man mer än sju koppar om dagen så kan man börja se lite spöken och höra sånt som inte finns. Vilken jäkla skitsnack. De är ute och cyklar och bara spekulerar. De har studerat 200 personer. Wow 200. De menar att koffein förvärrar efekterna av stress. Det kan jag skriva under på direkt utan en blinkning. Eftersom när man är stressad så får man en massa kortisol. De här forskarna menar att  hormonen eventuellt kan göra att man hallucinerar. Eventuellt? De vet ju inte nåt så det är bara skitsnack från deras sida.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Lizzie

haha Är det sant ? Det där med kaffet ? Kram !

2009-01-15 @ 09:06:46
URL: http://Coldwinterlove.devote.se
Postat av: Stefan Falkelind

Ja det är helt sant att de gjort den där undersökningen och kommit fram till detta bullshit.

2009-01-15 @ 16:01:22

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0