Anna Book till YranPride



Yran tidningen damp ner i brevinkasstet idag. Alltid spännande att få se hur de gjort den detta året. Fast jag var mest nyfiken på om det skulle stå nåt om YranPride 2009 som ska hållas här i stan 25 - 26 juli. Visst, det stod om det. En flashig och stor annons fanns i bladet och en artikel. Jag själv är inte inblandad i årets festival men självklart så kommer jag att gå med i pride-paraden och delta i det andra på lördagen. Såg att Anna Book, Babette,Jonas Hedqvist och Maud Lindström skulle uppträda i Badhusparken. Hänger du med mig dit?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: attis

En och annan fräckis är aldrig fel. Jag bor ju så rackarns långt bort. Annars kanske jag dykt upp. Ha det bäst.

kram

2009-07-02 @ 16:22:35
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: attis

Gärna. Jag lägger till dej nu på en gång.

Kramen

2009-07-02 @ 16:38:31
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Attis: Lägger till dig också:)

2009-07-02 @ 17:10:37
Postat av: fab5

ånej, trodde du inte skulle gå eftersom du fick sparken pga "drickat", skräm inte bort Anna och skäm inte ut dej sm du brukar göra med andra artister. och du tycker det är roligt att Jonas kommer för du är ju kär i han

2009-07-04 @ 17:13:32
Postat av: Stefan Falkelind

Fab5: Varför skriver du inte med ditt riktiga namn, Fredrik Olausson. Jag har inte fått sparken.Du snackar bara en massa skit och sprider ut lögner. Det är väl du som inte ska skrämma bort Anna Book. Jag har aldrig skämt ut mig med några artister. Ytterligare en lögn från din sida. Vem jag är kär i eller inte, det vet du inget alls om. Har du inget bättre för dig än att försöka svartmåla mig.

2009-07-04 @ 23:55:58

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0