Fick nya kallingar


Foto: Stefan Falkelind

Har suttit och fixat och trixat med lite bilder som jag tog på bandet NoComments när de var här i januari. Skickade iväg dem till Peder i gruppen så han kan lägga ut de på deras site. Skulle ha gjort det för länge sedan men det har inte blivit av. Men nu så är det fixat. Sen iväg med doggen till Statiol för att hämta mina nya kallingar som jag fått av min samarbetspartner FRIGO. Fan vad man blir glad när man får något. De är helt underbara kallingar. Rekomenderar verkligen dem. Snygga, tuffa och sköna. Ni kan tävla om ett par här på min blogg.


Foto: Stefan Falkelind

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: attis

Visst fasen är det skoj när man får nåt gratis. Kallingar dessutom. Underkläder är ju inte speciellt billiga. Ha en toppenskön fredag.

Kram

2009-07-10 @ 12:12:39
URL: http://attisblogg.blogg.se/
Postat av: Marie

Har lite omröstning i min blogg, vilken är din absoluta favoritlåt? :)

2009-07-10 @ 22:54:50
URL: http://mariiesblogg.blogg.se/
Postat av: Stefan Falkelind

Attis: Nej de är inte billiga att köpa. Ha en toppen helg du med.

2009-07-11 @ 16:00:05
Postat av: Stefan Falkelind

Marie: Har många låtar jag älskar. En favvo är "Äneln i rummet" med Eva Dahlgren

2009-07-11 @ 16:01:32

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0