Nu agerar facket

I dag så ringde en facklig ombudsman eller rättare sagt var det en tjej till mig. Det gällde att jag inte fått min lön av min arbetsgivare som jag tidigare berättat om här på bloggen. Jag berättade allt för henne och hon ringde upp min arbetsgivare för att säga åt honom att han skulle betala mig. Men det samtalet var inget givande så nu ska facket kräva att han omedelbart betalar ut min lön. Hon från facket var helt underbart bra. Så hjälpsam som bara den. Så nu är det bara att vänta på utgången. Sånt här är jäkligt jobbigt att gå igenom. Nu är jag sjukskriven ett tag framåt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Månsson

Fan va jobbigt!

2009-07-01 @ 18:58:44
Postat av: Anita Hurtigh

Bra Stefan!

2009-07-01 @ 19:47:08
Postat av: fab5

jag hade inte anställt dej från första början

2009-07-04 @ 17:15:27

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0