Min arbetsgivare ger mig inte lönen

Det är förjävligt rent ut sagt. Att min arbetsgivare inte betalar ut min lön som jag ska ha. Har fått en del av maj lönen men det fattas närmare 3 000 spänn och sen är det juni lönen som jag inte fått nåt av. Så jag ringde till facket så nu kommer de att agera så jag får mina pengar. Vilken jäkla skit till arbetsgivare man har. Jag är så himla glad över att jag är med i facket. När man nu behöver hjälp så ställer de upp. Det känns jäkligt skönt det ska ni veta. Nån som råkat ut för samma sak?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Anita Hurtigh

Stå på dig vännen!

2009-07-01 @ 10:51:42
Postat av: Sandra Dee

Men gud! Vilka idioter! Hoppas det går bra för dig och att du får dina pengar snart!

2009-07-04 @ 20:49:46
URL: http://sandradstorm.blogg.se/

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0