Nu har man fått lön

Nu så har man fått lön. Det känns himla bra att äntligen få mer i plånboken är vad man haft tidigare. Har suttit och betalat alla räkningarna och ändå har man rätt bra med pengar över. Känns himla fint det. Det var faktiskt längesen som jag var på Plaza. Har jobbat så mycket nätter så det har inte funnits varken tid eller ork att festa. Det positiva är att jag sparat pengar. Det negativa är att man saknat att få dansa och ha kul. Pengar är alltid ett problem. Man har alltid för lite av det. Det som är extra skoj är att jag fick en utbetalning  för de annonser jag har här på bloggen. 100 dollar blev det denna gången. Fan va glad man blev alltså.  vad har ni gjor med er lön?

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hur fixar man me annonser så man kan tjäna någon krona på bloggen?

2009-06-02 @ 17:18:36
Postat av: Stefan Falkelind

Jo gå in på mitt blogginlägg här nedan och sen klickar du på de olika länkarna där och registrerar dig. Då kan du börja tjäna pengar på din blogg.

Postat av: Jenny

Tackar tackar :)

2009-06-03 @ 18:53:23

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0