Tjuvlyssnat

Det är mycket man får höra när man jobbar natt på ett kebabställe. Jobbade natten som var. Satt och drack lite kaffe och i lokalen var det några gäster. Jag kunde inte undgå att höra vad de sa. Inte för att jag lyssnade så himla mycket på deras samtal men ändå. Jag ska inte avslöja vad de pratade om men det var ganska roligt att höra deras kommentarer och uttryck. De var lite berusade och då släpper de ut mer ur munnarna. Skrattade tyst för mig själv. Helt enkelt en underbart rolig natt. Vi fick också mycket berömm av några killar som tyckte att maten var grymt god och att det var så bra att vi hade nattöppet. Sånt är så nice att få höra.De andra matställena hade stängt så det var hos oss som det gällde.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här. Jag svarar på dina kommentarer på din blogg.:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Adress till din blogg/hemsida:

Skriv vad du har på hjärtat:

Trackback
RSS 2.0